حتما تاکنون عبارت روانشناسی رنگ ها به گوش شما خورده است. هر رنگ جدای از جذابیت بصری که به کار و طرح ما می دهد، معنا و مفهوم بخصوصی نیز دارد و در برخی موارد انتخاب رنگ نامناسب می تواند به کسب و کار و برند شما آسیب وارد کند. شما با استفاده از یک رنگ مناسب می توانید مفاهیم مورد نظر خود مانند اعتماد، ظرافت و... را به مخاطب خود انتقال دهید. یک طرح زیبا با رنگ آمیزی ضعیف می تواند از یک طرح متوسط با رنگ آمیزی خوب و حرفه ای جذابیت و موفقیت کمتری داشته باشد. در این پست به مفهوم پشت رنگ ها می پردازیم. 

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب کلیک کنید.