آیا شما نیز صاحب یک کسب و کار هستید و به دنبال سفارش طراحی یک لوگو به صورت آنلاین و غیرحضوری و یا به اصطلاح دورکاری هستید؟ تبریک می گویم روی لینک درستی کلیک کرده اید! این مقاله مخصوص شماست.
این روز ها کمتر کسب و کاری را بدون یک لوگوی حرفه ای می بینید. این موضوع خود نشان از اهمیت طراحی لوگو در برندینگ و جذب مشتری دارد. شما نیز اگر برنامه ای برای کسب و کار خود دارید و در این مسیر جدی و مصمم هستید بهتر است هر چه زودتر اقدام به سفارش طراحی یک نشان تجاری اختصاصی کنید.
طراحی لوگو به صورت غیرحضوری مزایا و معایبی نسبت به مراجعه حضوری و تماس رو در رو با طراح دارد. در این مقاله می توانید با این مزایا و معایب آشنا شوید و تصمیم بگیرید که آیا روش حضوری را بیشتر می پسندید و یا غیر حضوری. در پایان می توانید بعد از مشاهده ی نمونه کارهای من، در صورت علاقه اقدام به ثبت سفارش طراحی یک لوگوی حرفه ای کنید.
ابتدا به مزایا و معایب سفارش طراحی آرم (لوگو و یا نشان‌واره) به صورت غیرحضوری می پردازیم.

لوگو شخصی خودم

مزایا


آسان(تر): شما با همین استایلِ ایرانیِ جذابِ توخونه‌ای (زیرپوش و پیژامه)، می توانید خیلی راحت و فقط با چند کلیک، سفارش طراحی لوگوی خود را ثبت کنید. اگر با همین سر و وضع اقدام به سفارش طراحی به صورت حضوری کنید احتمالا به مشکل بر می‌خورید!

مرد باکلاس خارجی در حال سفارش لوگو
سریع(تر): در روش حضوری شما باید ابتدا با یک تماس تلفنی از ساعت کار طراح مطلع شوید، سپس لباس بیرون پوشیده (سخت ترین مرحله)، سوار وسیله ی نقلیه خود شوید و تا محل کار طراح رانندگی کنید. همه ی این روند در روش غیرحضوری چند کلیک ساده است و روی هم رفته دَه دقیقه هم طول نمی‌کشد.
هزینه ی مناسب(تر): هزینه ی طراحی به صورت حضوری گرانتر است. به این دلیل که دفتر و یا استودیوی طراحی که به آن مراجعه می کنید هزینه ی اجاره ی مکان و قبوض خودش را از جیب بابای گرامیشان نمی پردازند و یک جوری داخل هزینه ی تمام شده حساب می کنند‌ که البته حق هم دارند.
فارغ از زمان: بر خلاف روش حضوری که طراح لوگو ساعت کاری بخصوصی دارد، در روش دورکاری، شما می توانید هر زمانی از شبانه روز که راحت تر هستید به طراح خود پیام بدهید. (قطعا منظور من این نیست که سعی کنید ساعت ۲ شب با طراح خود تماس بگیرید!)
فارغ از مکان: امکان دارد شما از کار یک طراح خوشتان بیاید که کیلومترها با شما فاصله دارد. در این شرایط شما می توانید به صورت دورکاری به راحتی کار خود را به طراح بسپارید.

معایب:


اعتماد مشکل(تر): در روش حضوری به دلیل تماس فیزیکی و رو در رو که با طراح دارید اعتماد راحت تر است و در صورت بروز مشکل راحت تر می توانید طراح خود را پیدا کنید. اما در روش غیرحضوری اگر دقت لازم را نداشته باشید و در انتخاب طراح مناسب سهل انگاری کنید ممکن است به مشکل بر بخورید.
توضیح مشکل(تر): در مواجهه ی رو در رو و حضوری با طراح راحت تر می توانید منظور خودتان را برسانید و می توانید به صورت مفصل برای طراح خود توضیح دهید که دقیقا چه چیزی می خواهید. البته برخی افراد هم هستند که منظورشان را در قالب وویس و یا متن راحت تر از مواجهه ی حضوری می رسانند. این مسئله بستگی به شخصیت خودتان دارد و اینطور نیست که کسی نتواند در قالب متن سفارش دهد و یا نتواند به صورت حضوری منظورش را به طراح تفهیم کند.

ثبت سفارش طراحی لوگو


حالا که متوجه نکات مثبت و منفی سفارش طراحی به صورت دورکاری شدید می توانید تصمیم بگیرید کدام شیوه را انتخاب کنید. تولید ارزش و اثر هنری برای من مهمتر از این است که سعی کنم روی نظر شما تاثیر بگذارم و مجابتان کنم سفارش طراحی لوگو را همینجا ثبت کنید. در صورتی که تصمیم به مراجعه ی حضوری به طراحی در شهرتان گرفتید به راحتی با سرچ عبارت "طراح لوگو در"شهر موردنظر"" و "طراح گرافیک در"شهر مورد نظر"" در گوگل و یا کلمه ی "لوگو" در گوگل مپس از وجود طراحان نزدیک به محل زندگیتان آشنا شوید (دقت کنید طراحان گرافیکی که قبل از ثبت سفارش نمونه کارهای طراح را مشاهده کنید).

و اما اگر تصمیم به سفارش طراحی لوگو به صورت آنلاین گرفتین در صورت علاقه می توانید نمونه کارهای من را مشاهده کنید. (برای مشاهده اینجا را کلیک کنید). اگر نمونه کارهای من را پسندیدید با کلیک روی لینک زیر می توانید اقدام به ثبت سفارش کنید.

سفارش طراحی لوگو

در غیر این صورت می توانید در سطح وب و یا شبکه های اجتماعی به دنبال طراح لوگو بگردید. موفق باشید :)