اگر شما نیر به عنوان یک کارفرما و صاحب کسب و کار در سفارش طراحی لوگو برای برندتان تردید دارید این پست مخصوص شماست. داخل این پست به مزایا و ضرورت داشتن یک لوگوی منحصر به فرد می پردازیم.

لوگو هویت برند شما را نشان می دهد.

لوگو روی وبسایت، کارت ویزیت، محصولات و… شما قرار می گیرد و مالکیت شما را نشان میدهد؛ مشتری با دیدن لوگوی شما روی یک محصول به یاد برند شما می افتد؛ وقتی شما وارد یک فروشگاه گوشی هوشمند می شوید به دنبال محصولات شرکت های بزرگی مانند اپل و سامسونگ می گردید. شما با مشاهده ی لوگو، برند مورد نظرتان را شناسایی می کنید.

 

لوگو باعث جذب مشتری می شود.

لوگو بخشی از هویت بصریتان است که همیشه جلوی چشم مخاطب شماست و روی همه ی محصولات شما استفاده می شود؛ لوگویی که به صورت حرفه ای طراحی شده باشد به مشتری شما احساس خوبی می دهد و می تواند باعث جذب آنها شود.

 

یک لوگوی خوب شما را رسمی تر و حرفه ای تر نشان می دهد.

یک لوگوی حرفه ای و منحصر به فرد به شما چهره ی رسمی تر و حرفه ای تری می دهد و نشان می دهد شما برای کاری که انجام می دهید ارزش قائل هستید و در حوزه کاریتان تسلط دارید.

 

لوگو باعث جلب اعتماد مشتری می شود.

این مورد نتیجه ی مورد بالاست؛ وقتی که مخاطب، شما را رسمی و حرفه ای تشخیص دهد، به شما اعتماد میکند.

 

به نظر شما مزیت های دیگر داشتن یک لوگوی اختصاصی چه چیزهایی می تواند باشد؟ منتظر نظراتتان هستیم...